22 Ocak 2011 Cumartesi

Ninda Cafe-Restaurant

Bugün öğle yemeği için bir arkadaşımla birlikte Ninda Cafe'deydim. Saat öğle yemeği için erken olduğundan olsa gerek, bizden başka kimse yoktu. Yalnız, öğle yemeği için erken bile olsa, bir cumartesi günü kahvaltı eden kimsenin olmayışı biraz garibime gitti. Hemen menüler önümüze geldi. Menü oldukça zengin. Çorbalar, salatalar, makarnalar, pizzalar, ana yemekler, tatlılar şeklinde uzayıp gidiyor. Ayrıca, zengin bir kokteyl listesi ve "blueberry mojito" gibi hemen her yerde bulunmayan içkiler de menüde hemen dikkatimi çekti. Ben dört peynirli pizzada karar kılarken arkadaşım etli fajita istedi. Kısa bir bekleme süresinin ardından yemeklerimiz hazırdı. Sanırım bu hızı biraz da, bizden başka müşteri olmamasına bağlayabiliriz. Bu durumu, bir kere de kalabalık bir zamanda gelerek teyit etmek istiyorum. Pizzanın hamuru incecik, peynir içeriği zengindi. Yalnız, hamurunu beğenmedim. Çok tuzsuz ve tatsız bir hamurdu ve peynirlerin tadını bir miktar gölgelemişti. Arkadaşımın fajitasının sunumu, pizzanın sade sunumunun yanında oldukça gösterişliydi, tad olarak da iyiydi. Ancak, fajita ılık servis edildi. Her yerde cızır cızır ses çıkartan, masaya geldikten sonra yemek için belli bir miktar beklemek zorunda kaldığımız fajitalarla kıyaslanamayacak kadar soğuktu. Sanırım sıcak servis edilseydi, Ankara'daki fiyat/kalite oranı en yüksek fajitalardan biri olurdu.
Masaya yemeklerimizle birlikte zeytinyağı ve ekmekler de geldi. Bu duruma bir anlam veremedim; çünkü benim bildiğim zeytinyağı ve ekmeğin yemekten önce sunularak kişilerin açlığını bastırmak gibi bir fonksiyonu vardır. Oysa burada yemeklerle birlikte gelen zeytinyağı ve ekmek, masayı daraltma fonksiyonundan öteye gidemedi. Öte yandan, gerek zeytinyağı sunumu itibariyle, gerekse ekmekler tad itibariyle oldukça iyi sayılırdı.
Sonuç itibariyle, Ninda Cafe zengin yemek çeşitleriyle ve bulunduğu bölgedeki benzer yerlere oranla uygun sayılabilecek fiyatlarıyla, grek öğle gerekse akşam yemekleri için güzel bir alternatif. Ninda Cafe'ye, en kısa zamanda, bir kere de sadece kokteyllerini denemek amacıyla gitmeyi planlıyorum.

Adres: Tunalı Hilmi Caddesi No: 106/1 Çankaya-ANKARA
Telefon: 428 17 17

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder